[Greeklug] "Πώς να εξαφανίσετε τα ίχνη σας από το internet" ...

Pavlos K. Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Πεμ 23 Ιαν 2014 00:27:08 EET

Πολύ υπερβολικός όμως ο τίτλος.

Βασικά ο καλύτερος τρόπος για να σβήσεις τα ίχνη σου δεν είναι με
τον/τους τρόπους που αναφέρονται στο άρθρο αλλά να δίνεις όσο το δυνατό
λιγότερες πληροφορίες και προπαντός όχι προσωπικές πληροφορίες για το
που είσαι τι κάνεις.
Λίγο ως πολύ όλοι έχουμε facebook/twitter/linkdin κ.τ.λ.

Παύλος

Pavlos K. Ponos