[Greeklug] Θα εμπιστευόσασταν μια Κινεζική διναομή (έστω κι αν είναι 'GNU-Linux');;;

John Proios john στο snigel.gr
Δευ 20 Ιαν 2014 09:12:57 EET

Άν είναι open τότε δεν τίθεται κανένα θέμα.

Το android πχ αν δεν το κάνεις build μόνος κατατάσσεται στην ίδια
κατηγορία όπως και τα άλλα.
Και αν θέλουμε να το πάμε ποιό μακριά, με το hardware τί γίνεται ? Μήπως
βλέπουμε το δέντρο και όχι το δάσος ?

Γενικά το ανατολικό μπλόκ είχε αυτήν την τάση να έχει τα δικά του' αλλά
προσωπικά δεν θα είχα κανένα ενδιασμό να χρησημοποιήσω κάτι εφόσον είναι
open και ας είναι κινέζικο.

Είδομεν ...

Στις 01/19/2014 10:20 PM, ο/η Kostis Mousafiris έγραψε: