[Greeklug] antivirus για android

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Σαβ 18 Ιαν 2014 18:20:59 EET

Στις 18/01/2014 08:19 πμ, ο/η eleni kassapi έγραψε:

> [...]
> μολις ειδα περιεχομενο το εστειλα στον καδο.
> μετα ειχα ολοημερες προσκλησεις για social net work.
> τωρα αλλαξε το στυλ της επιθεσης, μου ερχεται μηνυμα να γραψω ονοματα
> και γεννεθλια φιλων μου.
> μοιαζει να εγινε μονιμη εικονα στην προσοψη του alcatel και δεν
> φαινεται πλεον λογικο να χρησιμοποιησω κωδικους.
> βρηκα και προσπαθησα να καταργησω διαφορα προγρμματα κοινωνικης
> δικτυωσης που δεν τα εγκατεστησα εγω, βρηκα επισης παντα στο τηλεφωνο
> μου διαφορα gps εντοπισμου και χαρτων που δεν τα εγκατεστησα εγω και
> ολα αυτα δεν ειχαν το κλασικο design Google shop η alcatel

Δεν ξέρω τι ακριβός εννοείς άλλα το βασικό είναι να έρθεις εδώ να δούμε
τι ακριβός γίνεται και εφόσον κάτι μπορεί να γίνει θα το κάνουμε
διαφορετικά φορμάτ.

> ελενη
>
> Στις 17 Ιαν 2014 9:13 μ.μ., ο χρήστης "eleni kassapi"
> <eleni.kassapi στο gmail.com <mailto:eleni.kassapi στο gmail.com>> έγραψε:
>
>     αρπαξα malware στο android.
>     στο πλαισιο θα μπορεσουν να κανουν κατι;
>     ελενη

Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt . , .pptx
Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
Try to use Open Document Format : http://el.libreoffice.org/
Save you money   &  use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/
First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win!!!