[Greeklug] antivirus για android

eleni kassapi eleni.kassapi στο gmail.com
Σαβ 18 Ιαν 2014 08:19:47 EET

χθες ελαβα μηνυμα message from dimitris, συναδελφος μου λεγεται δημητρης,
και αντι να σκεφτω οτι δεν βλεπω διευθυνση αλλα θεμα μονο μηνυματος το
ανοιξα.
μολις ειδα περιεχομενο το εστειλα στον καδο.
μετα ειχα ολοημερες προσκλησεις για social net work.
τωρα αλλαξε το στυλ της επιθεσης, μου ερχεται μηνυμα να γραψω ονοματα και
γεννεθλια φιλων μου.
μοιαζει να εγινε μονιμη εικονα στην προσοψη του alcatel και δεν φαινεται
πλεον λογικο να χρησιμοποιησω κωδικους.
βρηκα και προσπαθησα να καταργησω διαφορα προγρμματα κοινωνικης δικτυωσης
που δεν τα εγκατεστησα εγω, βρηκα επισης παντα στο τηλεφωνο μου διαφορα gps
εντοπισμου και χαρτων που δεν τα εγκατεστησα εγω και ολα αυτα δεν ειχαν το
κλασικο design Google shop η alcatel εργοστασιακων ρυθμισεων.
ποιος μπορει να με βοηθησει;
ελενη
Στις 17 Ιαν 2014 9:13 μ.μ., ο χρήστης "eleni kassapi" <
eleni.kassapi στο gmail.com> έγραψε: