[Greeklug] Παρέμβαση ΕΕΛ/ΛΑΚ στη υπόθεση Diu της Βικιπίδειας

Κωστής Μουσαφείρης kvisitor στο gnugr.org
Τρί 18 Φεβ 2014 14:14:05 EET

Είχα διαβάσει την είδηση για μια ατυχή (κατά την άποψη μου) απόφαση της
Ελληνικής δικαιοσύνης,
στην περίπτωση του Diu.

Βλέπω με ικανοποίηση πως η ΕΕ/ΛΑΚ αποφάσισε να προβεί σε δημόσια
ανακοίνωση υποστήριξης του Diu,
ενάντια στον ανελεύθερο εξαναγκασμό του από το δικαστήριο να αποσύρει (!)
περιεχόμενο από το λήμμα της Βικιπαίδειας, επειδή φαίνεται πως το άρθρο
"δυσρέστησε" κάποιον "θιγόμενο"...

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://tech.in.gr/news/article/?aid=1231296584

Προσωπικά εκφράζω την αμέριστη συμπαράστασή μου στον συντάκτη της
Βικιπίδειας.

Διαβάστε το δημοσίευμα και δείτε πόση έκταση πήρε και πόσο μακριά έχει ήδη
φτάσει το λήμμα αυτό της Βικιπαίδειας, μεταφρασμένο σε δεκάδες γλώσσες
(μέχρι τη Σιβηρία!!!). Παρά τις άτσαλες προσπάθειες οποιουδήποτε (Ελληνικού
ή άλλου) δικαστηρίου, ΔΕΝ μπορούν έτσι "απλά και εύκολα" να φιμώσουν ή να
ελέγξουν τα άρθρα μιας εγκυκλοπαίδειας με ελεύθερο περιεχόμενο.

Θα είχε ενδιαφέρον ένας διάλογος με τις απόψεις του καθενός από όσους
διαβάζουμε τη λίστα αυτή,  πάνω στο θέμα.