[GreekLUG] Interesting facts about Linux

kvisitor kvisitor στο gnugr.org
Παρ 29 Αυγ 2014 10:46:15 EEST

Παύλε σε ευχαριστούμε.
Πρόκειται για ένα άρθρο με σφαρική και ψύχραιμη προσέγγιση.
Εξάλλου, ο καθένας σκεπτόμενος άνθρωπος, θα εκτιμήσει τέτοιες
αντικειμενικές αναλύσεις,
και όχι δημοσιεύματα με κραυγές του είδους fanboys :-)

Προσωπικά έχω ήδη  "καεί" από μία απο τις κακοδαιμονίeς που αναφέρονται
στη λίστα, και ακούει στο όνομα
Nvidia Optimus technology ;-) Η επιθυμία μου να τρέχω ντε και καλά
GNU/Linux, μου αχρήστευσε εκείνο το laptop!!!

Ελπίζω το άρθρο να διαβαστεί από προγραμματιστές της κοινότητας ΕΛ/ΛΑΚ,
και να δώσουν κάποιες λύσεις
στα προβλήματα που διαπιστώνονται...

Στις 29/08/2014 00:09, Pavlos K. Ponos έγραψε: