[GreekLUG] Linux phones...

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Τρί 26 Αυγ 2014 13:00:23 EEST

Καλησπέρα Άννα,
Με κατάσταση που υπάρχει στη αγορά για την ώρα δεν νομίζω ότι θα βρεις
κάποιο κινητό που θα έχει Χ διανομή  GNU/Linux εγκαταστημένη.
Ναι έχουν γίνει προσπάθειες άλλα δεν είναι ακόμα αρκετά καλές για να
πεις ότι θα είναι κανονικό τηλέφωνο.
Από άποψη χαρακτηριστικών και χρημάτων έχεις δύο επιλογές κάποιο από
Κίνα από 130-150 ευρώ η και προ παραγγελία π.χ. αυτό http://oneplus.net/
που τρέχει CyanogenMod
Εκτός αν έχεις κάποια από τις παρακάτω συσκευές π.χ.
http://developer.ubuntu.com/start/ubuntu-for-devices/devices/