[GreekLUG] Debian-KDE και ελληνικά

John Bardis bardisjohn στο gmail.com
Παρ 22 Αυγ 2014 19:43:46 EEST

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας.
Πριν από 3 μέρες το έλυσα το πρόβλημα.
Ακολούθησα το link :
https://forum.hellug.gr/index.php?topic=710.0;wap2

τρέχοντας την εντολή "dpkg-reconfigure locales" και επαναδηλώνοντας τα
ελληνικά.
Ευχαρηστω πολύ για την προσπάθεια ελπίζω η περιπέτειά μου να είναι χρήσιμη
σε κάποιους άλλους
καλό βράδυ

Στις 21 Αυγούστου 2014 - 8:17 π.μ., ο χρήστης Vangelis Skarmoutsos <
skarmoutsosv στο gmail.com> έγραψε: