[GreekLUG] H πόλη του Μονάχου εξετάζει την επιστροφή στα Windows μετά την αποτυχία του Linux

eleni kassapi eleni.kassapi στο gmail.com
Τετ 20 Αυγ 2014 08:59:56 EEST

ειναι περιεργο αυτο το νεο.
οι γερμανοι του Μοναχου θα χρεωθουν λιγοτερες δαπανες αν πανε στα ευρωπαϊκα
δικαστηρια την microsoft απο τις δαπανες σε βαρος τους για αγορες νεων
προγραμματων microsoft..

δεν ξερω γιατι κανουν την συγκεκριμενη επιλογη, δεν ξερω τι μπορουμε να
σκεφτουμε, αυτο το ζουμε κι εδω, εγω δεν μπορω να διαβασω διατριβη που
επεβλεψα ουτε να την κοινοποιησω αλλου γιατι δεν εχω προσβαση δια του
ιδυματικου μας καταθετηριου ή δια του υπολογιστη μου σε αυτην λογω software
εμπορικου που αγορασε η ερευνητρια για την αναπτυξη του θησαυρου της.

ελενη

Στις 20 Αυγούστου 2014 - 7:03 π.μ., ο χρήστης Klearchos-Angelos Gkountras <
kag στο grrlz.net> έγραψε:

> Μετά από αρκετά χρόνια όχι και τόσο ομαλής συμβίωσης με το Linux, η πόλη
> του Μονάχου φαίνεται πως εξετάζει σοβαρά πλέον το ενδεχόμενο να
> ξαναγίνει πελάτης της Microsoft επιστρέφοντας στα Windows.
> Πίσω στο 2004, το τότε δημοτικό συμβούλιο αποφάσισε, με απώτερο σκοπό
> την εξοικονόμηση χρημάτων, να αφαιρέσει τα Windows και να χρησιμοποιήσει
> στους περίπου 9.000 υπολογιστές της, το LiMux[1], ένα λειτουργικό
> σύστημα βασισμένο στο γνωστό Linux καθώς η αδειοδότηση θα είχε
> κυριολεκτικά μηδενικό κόστος.
>
> Ωστόσο πολύ σύντομα ανέκυψε το τεράστιο πρόβλημα της συμβατότητας, ή για
> [...]

πηγή: illusion and disillusion in David Olson and John DeFrain
McGrawHill [2003]

negοtiate from the adult position
avoid ultimatums
if one part loses, both lose
say what you really mean
avoid accusations and attack
own your own feelings first
state your wishes and request clearly and directly
repeat the message you think you received
refuse to fight dirty
resist giving the silent treatment
focus on the issue and focus on the present
call "time-out" and 'foul"
use humor and comic relief
always go for closure
---
dr eleni kassapi

https://sites.google.com/site/elenikassapi/
dottorato di ricerca in traduttologia
dipartimento di lingua e letteratura italiana
universita' aristotele
salonicco 54124
00306976730203
grecia

Important notices
Due to strict security and anti-spam set/tings on our mail server please
request a read receipt if you consider the email important. The read
receipt though does not imply that the recipient neither agrees nor has
fully understood the content of the message. It implies only that your
message has appeared to the recipients PC.

This email is intended only for the party to whom it is addressed, and may
contain information which is privileged or confidential. Any other
disclosure is strictly prohibited. If you have received this email in
error, or are not a named recipient, please notify the sender immediately
and destroy all copies of this email. Thank you.

Αυτό το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο προορίζεται μόνο για το συμβαλλόμενο μέρος
στο οποίο απευθύνεται, και μπορεί να περιέχει τις πληροφορίες που είναι
προνομιούχες ή εμπιστευτικές. Οποιαδήποτε άλλη κοινοποίηση είναι
απαγορεύεται αυστηρά. Εάν έχετε λάβει αυτό το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο κατά
λάθος, ή δεν είστε ένας ονομασμένος παραλήπτης, παρακαλώ ειδοποιήστε τον
αποστολέα αμέσως και καταστρέψτε όλα τα αντίγραφα αυτού του ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου. Ευχαριστώ.