[Greeklug] Οδηγός κρυπτογράφησης email

Ilias K. ilias.k.cs στο freemail.gr
Κυρ 3 Αυγ 2014 17:26:50 EEST

Συυγγνώμη, αλλά τώρα είδα το πρώτο μισό της απάντησης σπυ, Κλέαρχε.

Ο οδηγός περιλαμβάνει και πληροφορίες για MacOS/Windows, όπου προβλέπει
 για τα gpg4win και gpgtools που χρειάζονται, όπως σωστά επισημαίνεις.

Επίσης, σ'ευχαριστώ! :)

Στις 08/03/2014 03:05 PM, ο/η Klearchos-Angelos Gkountras έγραψε:

--
Ilias K.
Software developer, Greece

A non-text attachment was scrubbed...