[Greeklug] Δήμος Θεσσαλονίκης και ΕΛΛΑΚ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΕΛΕΚΗΣ giannisfelekis στο gmail.com
Παρ 25 Απρ 2014 20:52:25 EEST

Σήμερα επισκεφθήκαμε με τους μαθητές της Γ΄ Τάξης Τομέα Ηλεκτρονικής, το
Τμήμα Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Διεύθυνσης Επιχειρησιακού
Προγραμματισμού και Συστημάτων Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών του
Δήμου Θεσσαλονίκης.

Το ευχάριστο είναι οτι ο προϊστάμενος του τμήματος (κ. Μαράκης) μας είπε
πως εδώ και 2 μήνες ξεκινήσανε να εγκαθιστούν στα μηχανήματα τους το
LibreOffice, αντί του ms office.
Έχουν πάνω από 1600 μηχανήματα σε χρήση και καταλαβαίνετε το τι χρήματα θα
κερδίσει ο Δήμος από αυτήν την κίνηση.
Βέβαια είναι μόλις 15 ατομα προσωπικό, για υποστήριξη περίπου 90 κτιρίων
μέσα στην πόλη (ΚΕΠ, Βιβλιοθήκες, Δ.Δ. και...και...και...)

*Είναι όμως ένα πρώτο καλό βήμα για το Δήμο Θεσσαλονίκης...*

Λειτουργικό Σύστημα δουλεύουν τα MS Win XP και σε λίγα μηχανήματα Win 7.
Κάθε χρόνο προσπαθούν να ανανεώνουν τον εξοπλισμό τους περίπου 10% (εαν
τους ακούει η διοίκηση,...) και διαθέτουν αρκετά computer rooms, εντός του
δημαρχειακού μεγάρου.

*Νομίζω οτι ως Greeklug θα μπορούσατε να επισκεφθείτε το αντίστοιχο τμήμα
και γιατί όχι και τον Δήμαρχο και τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών, να κάνετε
μια ακόμη προσπάθεια ΓΙΑ ΑΝΟΙΚΤΑ ΜΥΑΛΑ...*

Είμαι στη διάθεση σας για όποια επικοινωνία μου ζητήσετε...

φιλικά,

Γιάννης Φελέκης

--
FELEKIS GIANNIS