[Greeklug] Εγκατάσταση Ubuntu σε PC με προεγκατεστημένα Windows 8.1

Efstathios Iosifidis iefstathios στο gmail.com
Πεμ 17 Απρ 2014 00:30:29 EEST

Παύλο, δοκίμασε να εγκαταστήσεις νεότερη έκδοση Ubuntu. Η 12.04 ήταν
στο μεταίχμιο νομίζω.
Θα σου συνιστούσα την 14.04 που βγαίνει σήμερα το απόγευμα.

Φιλικά,
Στάθης

Στις 16 Απριλίου 2014 - 11:56 μ.μ., ο χρήστης Pavlos Ponos
<pavlos.ponos στο gmail.com> έγραψε: