[Greeklug] Skype και sms

Klearchos-Angelos Gkountras kag στο grrlz.net
Τετ 16 Απρ 2014 05:13:05 EEST

επειδη καποια στιγμη ειχα βαλει πριν το αγορασει η MS το skype ειχα
βαλει μερικα λεφτα .. αποφασισα να στειλω μερικα sms ...
πες οτι εχω στειλει σε καποιον ενα sms και εχω δηλωσει απο τοτε τον
αριθμο του κινητου μου .. τωρα πλεον .. καθως στελνω ενα sms αντι να
φαινετε ο αριθμος λεει οτι ειναι απο τον χρηστη sms .. μα καλα αυτοι
στην MS την παλευουν;; υπαρχει κατι ενναλακτικο για να στελνεις μυνηματα
και να φαινετε και αριθμος σου
--
Klearchos-Angelos Gkountras
--------Contact info-----------