[Greeklug] ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΣΕΡΓΙΟ

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Σαβ 28 Σεπ 2013 20:26:27 EEST

Στις 28/09/2013 08:06 μμ, ο/η Jiannis Toulis έγραψε:
> Σέργιε χρόνια σου πολλά κι από εμένα!
Σε ευχαριστώ πολύ.

> Γιάννης Τουλής
> Στις 28/09/2013 02:23 μμ, ο/η Klearchos-Angelos Gkountras έγραψε:

Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt . , .pptx
Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
Try to use Open Document Format : http://el.libreoffice.org/
Save you money   &  use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/
First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win!!!