[Greeklug] ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΣΕΡΓΙΟ

Klearchos-Angelos Gkountras kag στο grrlz.net
Σαβ 28 Σεπ 2013 14:23:10 EEST

A για αυτο ο συλλόγος είναι κλειστός . Χρονια πολλα linuxman

On 09/28/2013 10:15 AM, Eleni Moustaka wrote:
> Σέργιε χρόνια σου πολλά! Να περνάς πάντα υπέροχα!
> Ε.
>

> Στις 28 Σεπτεμβρίου 2013 - 10:13 π.μ., ο χρήστης Kanna
> <akrassa στο gmail.com>έγραψε:

--
Klearchos-Angelos Gkountras
--------Contact info----------
mail      kag στο grrlz.net
xmpp      kag στο dukgo.com
web       jemadux.info
Gnu/Linux is not user-friendly.
It _is_ user-friendly.
It is not ignorant-friendly and idiot-friendly.