[Greeklug] Σήμερα η Google γίνεται 15 ετών!

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Παρ 27 Σεπ 2013 16:11:52 EEST

Στις 27/09/2013 03:38 μμ, ο/η Klearchos-Angelos Gkountras έγραψε:

> εγω παντως δεν θελω κομματι της Google -- προτιμω ενα κομματι της
> τουρτας DDG ή Yandex
Για να πάρεις τις Yandex θα πρέπει να αρχίσεις να το χρησιμοποιείς και
μετά θα μιλάς, ενώ ότι αφορά το DDG σε ποια μπουζούκια τραγουδά αυτός???
να πάω δλδ να τον ακούσω :-D :-D :-D