[Greeklug] Κρυπτογράφηση home

Alex Asimakopoulos asimak2 στο gmail.com
Τρί 24 Σεπ 2013 21:46:55 EEST

http://www.truecrypt.org/

Καλησπέρα σε όλους,
δείτε το παραπάνω link
είναι cross-platform  και δοκιμασμένο για χρόνια σε πολλά λειτουργικά
Κρυπτογραφήστε έναν δίσκο,
ή δημιουργήστε hidden volume, ή δημιουργηστε ένα αρχείο-μπαούλο για να
πετάτε μέσα οτιδήποτε θέλετε!

Έχει αρκετά αναλυτικό  documentation, θα πρότεινα να το διαβάσετε και για
τις γνώσεις που δίνει και για τις λειτουργίες που προσφέρει.

ps. δεν είναι καλό που χρησιμοποιήσατε την παραπάνω λέξη (αυτη με 3
γράμματα!), ήδη το thread έχει αποσταλεί στα κεντρικά για screening  :P