[Greeklug] Linux σε Intermec CN50

nikos nikos στο greeklug.gr
Παρ 20 Σεπ 2013 10:28:31 EEST

Καλημέρα,
με επεξεργαστή ARM και 256ΜΒ μνήμη μπορείς να τρέξεις το βασικό σύστημα
του Debian. Αν είχες περισσότερη μνήμα θα είχες καλύτερες δυνατότητες.
Δες και την έκδοση debian για Respberry. Τρέχει πολύ καλά με την ίδια
μνήμη. Το χρησιμοποιώ για επαγγελματικούς σκοπούς. Το πως θα το τρέξεις
στην συσκευή σου και αν στο επιτρέπει δεν το γνωρίζω...