[Greeklug] Ο GREEKLUG στο περίπτερο της Google στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης

Ponos K. Pavlos ponospaulos στο gmail.com
Τρί 17 Σεπ 2013 01:08:17 EEST

Καλησπέρα σε όλους,

Μια και πέρασε η ΔΕΘ και ανήκει πλέον στην ιστορία θα ήθελα να πω 2-3
πραγματάκια που παρατήρησα όταν πήγα να την επισκεφτώ..
Ξέρω ότι πολλοί μπορεί να με "φάνε" αλλά εγώ θα πω αυτό που σκέφτομαι
γιατί αυτό που είδα με λύπησε..

Πήγα στην έκθεση Παρασκευή απόγευμα με βασικότερο σκοπό (εκτός απ' το
περίπτερο του Άρη) να επισκεφτώ το περίπτερο 15, εκεί που ήταν το
περίπτερο (και καλά) των google devs αλλά και το περίπτερο του greeklug.
Με λύπη μου παρατήρησα ότι τόσο το stand των GDG όσο και το "δικό" μας
ήταν άδεια. Στο χώρο που ήταν διαμορφωμένος δεν υπήρχε σχεδόν κανένας
παρά μόνο επισκέπτες που αναρωτιόνταν "εδώ τι είναι;;"..

Ειλικρινά θα μιλήσω, για το περίπτερο του GDG δε με νοιάζει και πολύ,
αλλά για το δικό μας μπορώ να πω ότι ήταν ένα "χτύπημα" γιατί θα
περίμενα μία παραπάνω οργάνωση σ' αυτό το πράγμα. Ένα άτομο εκεί να
μιλάει, να έχει να δώσει ένα φυλλάδιο, κάτι.. Να υπάρχει ένα σχετικό
"σούσουρο" εκεί και ο κόσμος να πηγαίνει να δει τι είναι το ανοιχτό
λογισμικό...
Αν μέσα από τέτοιες εκθέσεις δεν μπορέσουμε να προβάλουμε αυτό το
θησαυρό που έχουμε τότε πως θα το κάνουμε, με λίστες, μαιλς και κτλ..;;
Μόνο το μεταξύ μας δεν αρκεί...

Ο αντίλογος κάποιου θα είναι ότι εσύ γιατί δεν πήγες να σταθείς (γιατί
δουλεύω μέχρι τις 7 το απόγευμα κάθε μέρα) αλλά και όταν πήγες μόλις
είχε τελειώσει το τάδε..
Αυτά εγώ τα βρίσκω δικαιολογίες και ειλικρινά με λυπούν..

Ελπίζω τα γραφόμενα μου να μην δημιουργήσουν "πόλεμο" και σωρεία
μηνυμάτων, νομίζω εξέφρασα τους προβληματισμούς οποιουδήποτε από μας θα
πήγαινε εκεί την κοπέλα του/φίλο του/γνωστό του με υπερηφάνια να τους
δείξει την οργάνωση, την όρεξη, το μεράκι και αντ' αυτού να μένει μία
μεγάλη απορία για το τι είναι εδώ..

Παύλος

Ponos K. Pavlos
Send from Icedove