[Greeklug] Σχετικά με VPN και τον ISP

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Σαβ 14 Σεπ 2013 18:13:24 EEST

ΠΑΝΤΩΣ Η NSA ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ AMIΓΩΣ REDHAT. ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΛΕΑΡΧΕ ΜΟΥ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ
ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΤΗΣ RED HAT........

Στις 14 Σεπτεμβρίου 2013 - 3:44 μ.μ., ο χρήστης Konstantinos Paschalidis <
kopasas στο greeklug.gr> έγραψε:

*
*
*P Think before you print.*