[Greeklug] Σχετικά με VPN και τον ISP

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Παρ 13 Σεπ 2013 11:24:07 EEST

Άγγελε μία είναι λύση αν δεν θες να σε παρακολουθεί
NSA/CIA/FBI/IKEA/PRAKTIKER/MASOUTIS :-D :-D :-D    και όλοι υπόλοιποι
Ναι πας από την άλλη μεριά του ωκεανού και να φτιάξεις ένα email στο
yandex.com , ναι εκεί μπορεί να έχεις να κάνεις με πρώην KGB now FSB :-D
:-D :-D
Ναι μπορείς να βρεις εκεί πολλά ελεύθερα Proxy, αρκεί να ψάξεις!!!

Στις 13/09/2013 11:18 πμ, ο/η Klearchos-Angelos Gkountras έγραψε:
> και εγω που ξερω οτι αυτοι που εχουν φτιαξει το proxy δεν κρατάνε τα logs ?

Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt . , .pptx
Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
Try to use Open Document Format : http://el.libreoffice.org/
Save you money   &  use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/
First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win!!!