[Greeklug] Σχετικά με VPN και τον ISP

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Παρ 13 Σεπ 2013 10:34:27 EEST

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ MAIL ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΥΒΕΙΣ ΤΗΝ iP ΣΟΥ????
ΚΑΛΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΛΚΑΙΝΤΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΦΟΒΑΣΑΙ ΜΗΝ ΒΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ???
Η ΕΧΕΙΣ ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΤΟ ΟΝ ΣΤΟΝ ΜΠΑΞΕ ΣΟΥ ΚΑΙ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ NSA ΜΗΠΩΣ ΣΕ
ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ???
ΡΕ ΣΕΙΣ ΑΣ ΤΟΥ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ANONYMOYS PROXY.

Στις 12 Σεπτεμβρίου 2013 - 3:48 μ.μ., ο χρήστης Klearchos-Angelos Gkountras
<kag στο grrlz.net> έγραψε:

*
*
*P Think before you print.*