[Greeklug] prospatho na diagrapso ena folder

eleni kassapi eleni.kassapi στο gmail.com
Παρ 13 Σεπ 2013 10:21:18 EEST

καλημερα, παλι λογω αγνοιας χρειαζομαι βοηθεια.
στην γραμμη συντομευσεων οπου εχω δει διαφορους browser
που χρησιμοποιώ γω ή τα παιδια μου, κατα λαθος [???]
πηγε ενας φακελος [???] που εμφανιζεται ετσι:
Ανοιγμα/home/ eleni/desktop/praktiki 20132014italiko

αυτο δεν φευγει με τιποτα, ουτε ανοιγει...

τι με συμβουλευετε να κανω για να απαλλαγω απο τον φακελλο;

παλι καλημερα,
ελένη