[Greeklug] k3b

Konstantinos Boukouvalas boukouvalas στο gnugr.org
Πεμ 12 Σεπ 2013 07:41:39 EEST

Ναι, έχει δίκιο ο Σωκράτης. Πρέπει να βάλεις μόνο .wav αρχεία αν θέλεις να
φτιάξεις "κλασσικό" CD ήχου.

Kindest Regards

GREEKLUG Member

K. E. BOUKOUVALAS

Στις 11 Σεπτεμβρίου 2013 - 10:13 μ.μ., ο χρήστης SOKRATES ARGYRIOU <
sargirio στο gmail.com> έγραψε: