[Greeklug] Σχετικά με VPN και τον ISP

Ponos K. Pavlos ponospaulos στο gmail.com
Τετ 11 Σεπ 2013 19:07:43 EEST

Καλησπέρα,

νομίζω ότι κάνεις ένα λάθος.

Το checkbox που σου είπα να επιλέξεις απλά θα σε βοηθήσει να έχεις και
ίντερνετ και VPN ταυτόχρονα, δλδ να μπορείς να είσαι συνδεδεμένος στο
VPN και να κάνεις ότι θες ενώ παράλληλα με τον browser σου να σερφάρεις
κανονικά μέσω του ISP σου.

Για παράδειγμα εγώ, τώρα που σου γράφω το mail αυτό έχω το remmina
ανοιχτό για το VPN και το icedove και σου γράφω e-mail. Όχι μέσω του VPN
μου αλλά μέσω της cyta που έχω για ISP.

Ponos K. Pavlos
Send from Icedove