[Greeklug] Torvalds: SteamOS Will 'Really Help' Linux On the Desktop

Pavlos K. Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Κυρ 27 Οκτ 2013 00:00:01 EEST

Χεχεχε!! :-D :-D

Έχω εκφραστεί εδώ και καιρό για το όλο θέμα με τη Valve + παιχνίδια στον
κόσμο του linux..
Ubuntu = spamware για μένα.. Και το να βγουν παιχνίδια είναι καλό (εν
μέρει) αλλά όχι για μένα.

Μιχάλη σε bsd δεν πρόκειται να πάω γιατί δεν μου αρέσει σαν φιλοσοφία
(μία διανομή να αναπτύσσεται μαζί με όλα τα προγράμματα της και να
διανέμονται μαζί).
Αυτό που κάνω είναι (όπως είπε ο Σέργιος) να εγκαθιστώ from scratch ΤΑ
ΠΑΝΤΑ.. Και όταν λέω τα πάντα, το εννοώ..
Όλα τα dependencies, όλες τις βιβλιοθήκες, χωρίς γραφικό περιβάλλον,
pure debian. Εκεί είναι η απόλαυση, να μπορείς να ελέγχεις τι βάζεις, τι
εγκαθιστά, τι services τρέχουν, τι module έχει ο πυρήνας σου..

Pavlos K. PonosOn 10/24/2013 12:06 AM, Sergey Tsabolov ( aka linuxman )