[Greeklug] Fwd: Firefox + thunderbird σε Debian

Pavlos K. Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Κυρ 20 Οκτ 2013 16:00:17 EEST

Καλησπέρα σε όλους!

Στο πρόβλημα μου βρήκα λύση και την καταθέτω για όποιον έχει στο μέλλον
παρόμοιο πρόβλημα.

Μετά την εγκατάσταση και των 2 στο /opt, πήγα και άλλαξα τα δικαιώματα
των χρηστών στους φακέλους firefox & thunderbird.
Δίνοντας σε τερματικό
/ sudo chown root:root -R /opt/*/

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην μπορώ να κατεβάσω τα updates γιατί πολύ
απλά δεν ήμουν ο υπερ-χρήστης του συστήματος και δεν με άφηνε.

Επαναφέροντας λοιπόν τα αρχικά δικαιώματα, δίνοντας δηλαδή:
/sudo chown pavlos:pavlos -R /opt/*/

όλα πήγαν καλά και κατέβασα επιτυχώς τη τελευταία έκδοση.

@Petros F: δώσε άμα θες ακριβώς εδώ τις εντολές γιατί πιθανολογώ ότι
κάτι σε copy-paste να πήγε λάθος. Προσωπικά δοκίμασα τον οδηγό σε 3
υπολογιστές και όλα πήγαν καλά..