[Greeklug] Αυτή η εξυπναδούλα της Google πως σας φαίνεται;;

Klearchos-Angelos Gkountras kag στο grrlz.net
Τρί 15 Οκτ 2013 21:22:53 EEST

προσωπικά εχω πάρει ενα απλό κινητό για τηλεφώνα και γραπτά μυνήματα και
πλέον δεν χρησιμοποιώ smartphone .. μην  ξεχνάμε οτι στο gmail για το
android θα εμφανίζονται διαφημισεις της Google και αλλα θα
παρακολοθούνται ..

On 10/15/2013 09:20 PM, Κωστής Μουσαφείρης wrote:
> Εφαρμογή παρακολούθησης όσων σερφάρουν μέσω smartphone σχεδιάζει η Google
> http://news.in.gr/science-technology/article/?aid=1231269250

Klearchos-Angelos Gkountras
mail         kag στο grrlz.net
xmpp         kag στο dukgo.com
web          jemadux.info
Gnu/Linux is not user-friendly.
It _is_ user-friendly.
It is not ignorant-friendly and idiot-friendly.