[Greeklug] Σχετ: δεν ειναι επαρκης ο χώρος στο home

stavros kakaliantis skakaliantis στο yahoo.co.uk
Κυρ 13 Οκτ 2013 23:23:14 EEST

sudo apt-get clean && sudo apt-get autoclean && sudo apt-get autoremove && sudo localepurge
εφόσον έχεις εγκαταστήσει και ρυθμίσει το localepurge φυσικά sudo apt-get install localepurge
επίσης εγώ χρησιμοποιώ και τον εκκαθαριστή απ το ubuntu tweak, που σβήνω και παλιούς kernel, με προσοχή όμως μη κάνεις εκκαθάριση και τις παλιές ρυθμίσεις, γιατί μπορεί να σου χαλάσει όλη την εγκατάσταση και να μή μπορείς να μπείς σε gui μετά το λιγότερο...

________________________________
 Απο: Efstathios Iosifidis (aka diamond_gr) <iefstathios στο gmail.com>
Προς: greeklug στο mail.greeklug.gr
Στάλθηκε: 7:27 μ.μ. Κυριακή, 13 Οκτωβρίου 2013
Θέμα: Re: [Greeklug] δεν ειναι επαρκης ο χώρος στο home

Πάνω κάτω βγαίνουν. Κάνε λίγο πράξεις:
120-35-4=81GB (Σου βάζω 4 swap just i case).

Από τα 81 βγάλε το 1,1 της ταινίας άρα 80GB.

Σου μένουν άλλα 4GB μέχρι αυτό που λες ότι έχεις ελεύθερα.
Από αυτά τα 4, δες πόσο μέγεθος έχει το .thunderbird και κάνε αυτό που
λέει συμπίεση (εάν έχεις POP3 θα σου μειωθεί ο χώρος).
Ακόμα και έτσι, αυτά τα 4 πιάνουν φαντάζομαι ρυθμίσεις κλπ που βάζει το
λειτουργικό σου μέσα στο /home.

Άρα είσαι πολύ καλά με 76GB ελεύθερα.

--
http://about.me/iosifidis
http://eiosifidis.blogspot.gr    http://blogs.gnome.org/eiosifidis

Great leaders don't tell you what to do...They show you how it's done.
Power corrupts. Absolute power corrupts...absolutely.
The difference between fiction and reality is fiction has to make sense.

Greeklug mailing list

Greeklug στο mail.greeklug.gr