[Greeklug] Puppy Arcade: Σας αρέσουν τα retro games; Εδώ είσαστε!

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Κυρ 13 Οκτ 2013 11:02:44 EEST

ΚΛΕΑΡΧΕ
ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΟΛΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑ
ΠΑΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ.
ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ Η ΝΑ ΤΑ ΣΠΑΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΦΡΑΓΚΟΔΥΦΡΑΓΚΑ??? ΑΝ ΔΕΝ Σ'ΑΡΕΣΕΙ
ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΟΛΑΣ ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ Σ' ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΛΙΑ ΜΗΝ ΣΕ ΠΑΜΕ
ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ.
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΕΡΙΞΑ ΣΤΑ ΣΠΑΜ.
ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΠΩΝΥΜΟΣ ΜΕ STATIC IP ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΟΙΟΙ ΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ.

ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ.

Στις 13 Οκτωβρίου 2013 - 1:49 π.μ., ο χρήστης Nicholas
<nikos στο greeklug.gr>έγραψε:

--
*
*