[Greeklug] δεν ειναι επαρκης ο χώρος στο home

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Κυρ 13 Οκτ 2013 10:57:28 EEST

ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ???? ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΖΟΥΡΙΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ VIRTUAL
Η ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΝΟΜΕΣ. ΣΒΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑ .vdi και θα καθαρισει.

Στις 13 Οκτωβρίου 2013 - 12:27 π.μ., ο χρήστης Sergey Tsabolov ( aka
linuxman ) <sergios στο greeklug.gr> έγραψε:

*
*
*P Think before you print.*
*Argyriou Sokrates