[Greeklug] Point Linux, διανομή βασισμένη σε Debian με γραφικό περιβάλλον MATE

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Κυρ 13 Οκτ 2013 00:29:53 EEST

Στις 12/10/2013 04:02 μμ, ο/η Efstathios Iosifidis (aka diamond_gr) έγραψε:
> Γεια σας,
>
> Πιθανό να έχει ειπωθεί στο παρελθόν. Αν ναι, να με συγχωρέσετε.
>
> Δεν γνωρίζω τα του Debian αλλά μου έκανε εντύπωση το post
>
> http://hacklog.in/a-first-impression-on-point-linux/
>
> Μιλάει για το Point Linux (http://pointlinux.org/), διανομή βασισμένη
> σε Debian με γραφικό περιβάλλον MATE.
Ύπάρχει και αυτή εδώ  http://sparkylinux.org/download/  έκδοση βασιμένη
σε Debian και με πολλά διαφορετικά look.

> Ο Ish αναφέρει ότι του βρήκε την Broadcom Wireless.
> Η μόνη "ένστασή" μου είναι η έκδοση 1.4 ενώ τώρα βρίσκεται στην έκδοση
> 1.6.
>
> Όσοι είστε φίλοι το Debian, ρίξτε το μια ματιά.
>
> Στάθης

Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt . , .pptx
Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
Try to use Open Document Format : http://el.libreoffice.org/
Save you money   &  use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/
First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win!!!