[Greeklug] Puppy Arcade: Σας αρέσουν τα retro games; Εδώ είσαστε!

Klearchos-Angelos Gkountras kag στο grrlz.net
Σαβ 12 Οκτ 2013 23:44:50 EEST

παρατηρηση  οι περισσότεροι εδω  έχουμε σε εναν reader μας το feed του
osarena ή επισκέπτονται το site του osarena τακτικα ..

Να μας ενημερώσεις κάποιον ο οποιος να δεν κανει τιποτα απο τα δυο οκ ..

σε αυτο το νήμα οκ μπορώ πχ μεσω του linux που εχω να παίζω παιχνιδια
retro οπως nes / snes / gameboy / gameboy advance / mame / n64  /
nitendo ds  κατεβάζοντας τον ειδικό emulator απο τα repos της διανομής
που εχω ..

θα με πεις τα έχει ετοιμα στο puppy arcade αλλά πάλι.. αλλά και πάλι θα
ψαχνεις rom files απο τα γνωστα site -- εμ δεν τα έχει όλα στο puppy
arcade ..

εγω για τετοια παιχνίδια πάω στο coolrom.com είναι σχετικά το πιο
ευχρήστο site

On 10/12/2013 11:22 PM, Nicholas wrote:
> http://osarena.net/distros-roms/puppy-arcade-sas-aresoun-ta-retro-games-edo-isaste.html

Klearchos-Angelos Gkountras
mail         kag στο grrlz.net
xmpp         kag στο dukgo.com
web          jemadux.info
Gnu/Linux is not user-friendly.
It _is_ user-friendly.
It is not ignorant-friendly and idiot-friendly.