[Greeklug] δεν ειναι επαρκης ο χώρος στο home

mixasgr mixas.gre στο gmail.com
Σαβ 12 Οκτ 2013 13:37:32 EEST

Στις 12/10/2013 12:59 μμ, ο/η Klearchos-Angelos Gkountras έγραψε:
> εχω εναν ssd και ξαφνικα το home που εχω περιπου 76 GB ελευθερο μου λεει
> οτι εχει γεμίσει και δεν εχω ελευθερο χωρο .. τι έκανα; έβλεπα videaκια
> μεσω flash plugin στο fstab μου έχω
>
> tmpfs /tmp     tmpfs defaults,noatime,mode=1777 0 0
> tmpfs /var/log tmpfs defaults,noatime,mode=1777 0 0
> tmpfs /var/tmp tmpfs defaults,noatime,mode=1777 0 0
>
> μετά απο ενα reboot ο χωρος ήταν ο ιδιος .. εφαρμογες ανοικτες firefox
> thunderbird  pidgin xchat αα και εχω ενεργοποιημένα τα εφε απο το linux
> mint .

Καλησπέρα jemadux,

το fstab δεν θα σου δείξει πόσο χώρο χρησιμοποιείς καθώς εκεί απλά
δηλώνεις τα κομμάτια των δίσκων που έχεις στο σύστημά σου.
Αν θες να δεις την γενική χρήση στο σύστημά σου ώστε να δεις τι μπορεί
να έχει γεμίσει τρέξε το παρακάτω:
sudo df -h
και δες από τα % πόση χρήση κάνεις σε κάθε κομμάτι ή
μετά παίξε με την du στο home σου πχ
sudo du -h /home/jemadux/ | sort -h