[Greeklug] Firefox + thunderbird σε Debian

nikos nikos στο greeklug.gr
Τετ 9 Οκτ 2013 08:49:42 EEST

Καλημέρα,
εγώ στο Debian κάνω κάτι απλό.
Κατεβάζω τον Thunderbird και τον Firefox από το επίσημο site τους στην
μορφή ως αυτόνομη εφαρμογή. Τα αποσυμπιέζω σε ένα κρυφό φάκελο που
φτιάχνω στο home πχ .progs και μετά φτιάχνω απλά συντομεύσεις για να τα
τρέχω. Επειδή είναι αυτόνομα και τρέχουν στο user space κάνουν αυτόματα
και τα updates τους και είναι μια χαρά και παντα στην τελευταία έκδοση.