[Greeklug] Εφαρμογή δημιουργίας image

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Τρί 8 Οκτ 2013 23:47:05 EEST

Στις 08/10/2013 08:09 μμ, ο/η John Proios έγραψε:
> Δεν χρειάζεται να κάνεις εγκαταστάσεις και ξανά εγκαταστάσεις, δες και
> αυτό https://help.ubuntu.com/community/PXEInstallMultiDistro
Λύση που προτείνει Γιάννης είναι πολύ καλή, αν δεν μπορείς να την
επιλέξεις τότε με clonezilla μπορείς να το κάνεις.
Απλά ερώτηση γιατί Lubuntu και όχι κάτι άλλο, Debian Base + Mate, Linux
Debian Mate, Linux Mint Mate και για ομορφία σε όλα αυτά και Faenza Icons.
Και το βασικότερο:
Τι θα γίνεται σε κάθε Η/Υ που θα μπορεί να κάτσουν 1-2-3-4 κτλ. άτομα,
έχεις σκεφτεί πως θα καθαρίζουνται ότι δεδομένα έχει αφήσει προηγούμενος;
Αν δεν εφαρμόσεις κάποια λειτουργεία τότε μπορεί να έχεις πρόβλημα.
Άλλα σου έχω εδώ λύση δες το
https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=6810