[Greeklug] Σχετ: network manager και τόπικη στατικη ip

Klearchos-Angelos Gkountras kag στο grrlz.net
Τρί 8 Οκτ 2013 22:55:07 EEST

ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας .. δουλεύει τέλια

On 10/08/2013 10:44 PM, stavros kakaliantis wrote:

> Καλό είναι επίσης για να μη σου χτυπάνε ip να αλλάξεις το εύρος του ip address pool του dhcp server του router.
> π.χ. αν ήταν απο 192.168.1.1 έως 192.168.1.255 να το βάλεις απο 192.168.1.10 έως 192.168.1.255
> έτσι ώστε τις 9 πρώτες ip να τις βάλεις σε 9 μηχανήματα που θές static ip.
> αλλιώς θα χτυπάνε όταν ο dhcp server θα δίνει σε άλλο την static ip που έχεις ορίσει σε κάποιο μηχάνημα όταν αυτό είναι κλειστό - αποσυνδεδεμένο.
>

> ________________________________
>  Απο: mixasgr <mixas.gre στο gmail.com>
> Προς: Λίστα Public Greeklug <greeklug στο greeklug.gr>
> [...]

--------Contact info----------
mail      kag στο grrlz.net
xmpp      kag στο dukgo.com
web       jemadux.info
Gnu/Linux is not user-friendly.
It _is_ user-friendly.
It is not ignorant-friendly and idiot-friendly.