[Greeklug] Εφαρμογή δημιουργίας image

Klearchos-Angelos Gkountras kag στο grrlz.net
Τρί 8 Οκτ 2013 11:28:29 EEST

υπάρχει το system tar and restore [1] δοκίμασε . δουλεύει σε debian
archlinux και fedora . νομίζω οτι είναι σχεδόν οτι θελεις αρκει να έχεις
ενα usb flash

[1] https://github.com/tritonas00/system-tar-and-restore

On 10/08/2013 10:00 AM, Petros F wrote:
> Υπάρχει δυνατότητα να "πάρω" ένα image μιας εγκατάστασης από ένα pc και να
> το βάλω σε ένα πανομοιότυπο; υπάρχει σχετική εφαρμογή;

Klearchos-Angelos Gkountras
--------Contact info----------
mail      kag στο grrlz.net
xmpp      kag στο dukgo.com
web       jemadux.info
Gnu/Linux is not user-friendly.
It _is_ user-friendly.
It is not ignorant-friendly and idiot-friendly.