[Greeklug] sos, exo lubuntu sto grafeio mou kai prepei na περασω neous kodikous ip

eleni kassapi eleni.kassapi στο gmail.com
Τρί 19 Νοε 2013 18:39:32 EET

ευχαριστω πολυ, αυριο θα τα δοκιμασω.
παρακαλω εχετε τον νου σας, μπορει κατι να χρειαστω και τοτε θα επανελθω.

παλι και παντα ευχαριστω,
ελενη κασαπη
Στις 19 Νοε 2013 2:45 μ.μ., ο χρήστης "Petros F" <petrosfreris στο gmail.com>
έγραψε: