[Greeklug] Μάλλον το e-shop μας κάνει πλάκα

nikos nikos στο greeklug.gr
Τετ 13 Νοε 2013 18:03:24 EET

Γεια και χαρά σε όλους.
Η διανομή της Matzenta είναι πολύ παλιά προσπάθεια, υπάρχει στην αγορά
πάνω από 10 χρόνια!
Λυπάμαι που κάποιοι το μάθατε τώρα.

Όταν ξεκίνησε, το linux ήταν πολύ πίσω σε σχέση με τώρα. Είχαν κάνει
τεράστια προσπάθεια με καλό αποτέλεσμα για 100% Ελληνικό περιβάλλον και
εύκολο χειρισμό. Καταλαβαίνετε λοιπόν, ότι την εποχή εκείνη ήταν
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ και όλοι οι σχετικοί είχαν κρίνει ότι αξίζει τα
λεφτά της.
Σκεφτείτε ότι μόνο το λεξικό κόστιζε (δεν ξέρω τώρα, το αγορασα πριν 11
χρόνια και ναι σε έκδοση για LINUX - φαντάσου πόσο πρωτοπόροι ήταν)
κάπου στα 80 ευρώ. Οπότε για την τόση έξτρα δουλειά και το φινίρισμα
στην διανομή + την υποστήριξη που περιέχει η διαφορά των 20-30 ευρώ
είναι πολύ μικρό τίμημα. Άλλες διανομές όπως το SUSE πωλούνται με την
ετήσια υποστήριξη τόσο και περισσότερο χωρίς να περιέχουν ένα πολύ καλό
λεξικό της Ελληνικής Γλώσσας + Μετάφραστικό + Πολύ καλές γραμματοσειρές.

Δεν είναι λοιπόν σωστό να κρίνουμε με μια ματιά τα πράγματα. Κάποια
πράγματα έχουν κάποια ιστορία που οι νέοι δεν την γνωρίζουν. Στο κάτω
κάτω οι εταιρείες υπάρχουν για να δημιουργούν προϊόντα. Αν δεν σου
αρέσουν δεν τα αγοράζεις. Δεν τα θάβεις δημόσια! Θα μπορούσε να είναι η
εταιρεία του μπαμπά σου ή του θείου σου.... Και μιλάμε για μια
οικονομική κατάσταση που οι εταιρείες αγωνίζονται να επιβιώσουν. Μιλάμε
ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.  Ας σκεφτόμαστε λίγο πιο γενικά λοιπόν...

Με εκτίμηση,
Νίκος Παπάζογλου