[Greeklug] Ο Δήμος Σύρου-Ερμούπολης εγκαθιστά την σουίτα εφαρμογών γραφείου Libre Office

Leonidas Liakos leonidas_liakos στο yahoo.gr
Κυρ 10 Νοε 2013 11:58:30 EET

Ναι με openstreetmap είναι ότι πρέπει και βιβλιοθήκη την openlayers
<http://openlayers.org/>
Τα φορτώνεις με geojson (ή wms αν είναι διαθέσιμα) αρκεί να βρεις τα
δεδομένα για τους δήμους.

Στις 9/11/2013 8:01 μμ, ο/η Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) έγραψε: