[Greeklug] Πρόβλημα με εγκατάσταση Windows σε virtualbox

Pavlos K. Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Παρ 8 Νοε 2013 01:28:16 EET

Καλησπέρα σε όλους!

Προσπαθώ να κάνω εγκατάσταση των windows xp σε εικονικό μηχάνημα αλλά το
πράγμα κάπου σκαλώνει και με το google search δεν έβγαλα άκρη..
Η εικόνα είναι το μήνυμα λάθους που παίρνω:

Αυτά που κάνω είναι τα εξής:

1) Εισάγω στο */etc/apt/sources.list* το εξής -> *deb
http://download.virtualbox.org/virtualbox/debian wheezy contrib*
2) Εκτελώ αυτό -> *wget -q
http://download.virtualbox.org/virtualbox/debian/oracle_vbox.asc -O- |
sudo apt-key add -*
3) Και στη συνέχεια αυτά ->*sudo apt-get update && sudo apt-get install
virtualbox-4.3*

Αυτομάτως εγκαθίσταται και το "*dkms*".

Μετά από όλα αυτά, ακολουθώ τη διαδικασία όπως περιγράφεται εδώ ->
https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=5955
Είναι για παλιά έκδοση του virtualbox αλλά είναι καλός.

Αφού έχω δημιουργήσει το σκληρό δίσκο και έχω βάλει να μπουτάρει το
σύστημα από το cdrom (φαίνεται και στην εικόνα πάνω), μου πετάει το
μήνυμα λάθους.
Δοκίμασα να το βγάλω και να το ξαναβάλω αλλά δεν δούλεψε..
Έτρεξα και αυτό -> *sudo gpasswd -a pavlos vboxusers* αλλά και πάλι τίποτα..

Καμία ιδέα κανείς για το πως αντιμετωπίζεται;

--
Pavlos K. Ponos