[Greeklug] Raspberry Pi, XBMC 12 — and more!

Alex Asimakopoulos asimak2 στο gmail.com
Τρί 5 Νοε 2013 21:36:25 EET

Καλησπέρα!

σε raspberry pi model b έχω δοκιμάσει xbmc πάνω raspbian όπου σερνόταν
υπερολικά πολύ στην πλοήγηση αν και ταινία έβλεπες κανονικά
Το καλύτερο που έχω δοκιμάσει είναι το http://openelec.tv/ το οποίο πάει
σφαίρα!

Αν βρω καμια καρτούλα ακόμη θα δοκιμάσω και το GeeXboX