[Greeklug] Μερικά καλά νέα

Ponos K. Pavlos ponospaulos στο gmail.com
Δευ 27 Μάϊος 2013 19:50:21 EEST

Στο πολύ παρελθόν (πάνω από 10 χρόνια) και εγώ το είχα λιώσει αλλά πλέον
για μένα τέτοιες ειδήσεις περνάνε αδιάφορες..

Να ρωτήσω όμως κάτι:

Απ' ότι διάβασα στην είδηση μέσω του steam θα μπορεί να το κατεβάζει
κάποιος επί πληρωμή..
Στα windows υπήρχαν τα "σπασμένα" παιχνίδια και μπορούσε κάποιος να το
κατεβάσει και με το crack/patch να το κάνει να παίξει. Τώρα στα linux,
να φανταστώ ότι θα υπάρξει και κάτι ανάλογο;;

Αν όντως συμβεί αυτό (να δούμε σπασμένα παιχνίδια) τότε για μένα είναι
"η αρχή του τέλους" γιατί θα έχουμε μεταφέρει το μεγαλύτερο κακό των
windows σε κάτι που αγαπάμε και θέλουμε να εξαπλωθεί..

Τέλος, είμαι ο μόνος που βλέπει σ' αυτό το σημείο ένα πιθανό "κενό
ασφαλείας" αν γίνει κάτι τέτοιο; Εννοώ τα patch/crack.. Αν το παιχνίδι
είναι αγορασμένο τότε όλα οκ, αν όχι;;

Θα ήθελα να ακούσω κάποιες γνώμες επ' αυτού..

Ponos K. Pavlos
Send from Icedove

On 05/27/2013 01:29 AM, Panagiotis Pitelos wrote:
> Στις 26/05/2013 09:26 μμ, ο/η Klearchos-Angelos Gkountras έγραψε:

>>> http://www.omgubuntu.co.uk/2013/05/football-manager-2014-linux-release
>>> [2]
>>> http://instagram.com/kopasas
>>> [7]