[Greeklug] Doc format από υπηρεσία

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Παρ 17 Μάϊος 2013 10:36:06 EEST

Στις 17/05/2013 10:23 πμ, ο/η Leonidas Liakos έγραψε:
> Καλημέρα,
> μου ζητήθηκε να καταθέσω ηλεκτρονικά μια Μελέτη Περιβαλλοντικών
> Επιπτώσεων σε μια υπηρεσία, και ενώ την καταθέτω σε pdf, έρχεται η
> απάντηση, στείλε την σε επεξεργάσιμη μορφή .doc αλλιώς γνωμοδότηση δεν
> έχει...
Εδώ μπορείς να ρωτήσεις γιατί σε αυτή την μορφή;
> Γνωρίζετε αν είμαι υποχρεωμένος να καταθέσω ηλεκτρονικό αρχείο και
> μάλιστα σε .doc;
Όχι δεν είσαι υποχρεωμένος να καταθέσεις σε .doc άλλα ηλεκτρονικά ίσος
ναι, ανάλογα με την υπηρεσία.
> Γιατί δεν τους κάνει το pdf και χρειάζονται σε επεξεργάσιμη μορφή doc;
Μπορείς να κάνεις ερώτηση εδώ.
> Όχι ότι έχω όρεξη να συγκρουστώ μαζί τους μιας και δεν πρόκειται να με
> καταλάβουν αλλά από περιέργεια ρωτάω μήπως γνωρίζετε
> λεπτομέρειες/νομοθεσία.
Αν δεν έχεις όρεξη για σύγκρουση τότε οκ, αν όμως θα έχεις πρόβλημα με
την δουλεία σου τότε στείλε το σε .doc.
Ότι δεν υπάρχει καμία οδηγία ότι τα δημόσια έγγραφα πρέπει να είναι σε
μορφή .doc αυτό είναι μόνο σίγουρο.
Επίσης μπορείς να βρεις την οδηγία τις Ε.Ε. και να τους ενημερώσεις ότι
προτείνεται χρήση ανοικτών προτύπων και να το στείλεις σε .odt ( με μία
υποσημείωση στο μήνυμα κατεβάστε LibreOffice για να μπορείτε να ανοίξετε
το αρχείο)
Ναι υπάρχει και νομίζω ότι εδώ θα βρεις https://joinup.ec.europa.eu/
> Ευχαριστώ, Λεωνίδας
Ναι είσαι καλά.