[Greeklug] Doc format από υπηρεσία

Leonidas Liakos leonidas_liakos στο yahoo.gr
Παρ 17 Μάϊος 2013 10:23:18 EEST

Καλημέρα,
μου ζητήθηκε να καταθέσω ηλεκτρονικά μια Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σε μια υπηρεσία, και ενώ την καταθέτω σε pdf, έρχεται η απάντηση, στείλε την σε επεξεργάσιμη μορφή .doc αλλιώς γνωμοδότηση δεν έχει...Γνωρίζετε αν είμαι υποχρεωμένος να καταθέσω ηλεκτρονικό αρχείο και μάλιστα σε .doc; Γιατί δεν τους κάνει το pdf και χρειάζονται σε επεξεργάσιμη μορφή doc; Όχι ότι έχω όρεξη να συγκρουστώ μαζί τους μιας και δεν πρόκειται να με καταλάβουν αλλά από περιέργεια ρωτάω μήπως γνωρίζετε λεπτομέρειες/νομοθεσία. Μήπως υπάρχει κάποιο
 ενημερωτικό site ή κάποια οδηγία από την Ε.Ε. γιατί πρέπει να επιλέξουν ανοικτά πρότυπα και όχι κλειστά;
Ευχαριστώ, Λεωνίδας