[Greeklug] Thessaloniki debian release party

Ponos K. Pavlos ponospaulos στο gmail.com
Τρί 14 Μάϊος 2013 20:54:34 EEST

Καλησπέρα!

Επειδή η Κυριακή πλησιάζει για το release party, έχει αλλάξει τίποτα
στην ώρα ή στο μέρος;

Φαντάζομαι τα λάπτοπ επιτρέπονται, έτσι;
Πρόβλεψη για καμία τούρτα σε σχήμα πιγκουίνου υπάρχει; :-D

Ponos K. Pavlos
Send from Icedove