[Greeklug] [Members] Ιδού λαμπό παράδειγμα "χρηστής" διοίκησης... :-)

Stefanos Kouzof kouzof στο gmail.com
Πεμ 2 Μάϊος 2013 17:15:40 EEST

Για να φανεί τι κρύβεται πίσω από αυτή την προκύρηξη, η λύση είναι
απλή:Follow the money

Το υπέβαλε ο Δήμαρχος, και
1. Το ενέκρινε  ο Α. Κατσιφάρας, ο οποίος φαίνετε να προσέχει περισσότερο
τα έργα του, παρά τους κατοίκους
http://www.filodimos.gr/id/index.php?option=com_content&view=article&id=13006:-q-q&catid=1179&Itemid=1392
2. Ποιός πληρώνεται (εταιρεία)
3. Τι σχέση έχει με τον Δήμαρχο κλπ κλπ.

Δεν είναι δύσκολο, ούτε αυτοί καλύπτονται ιδιαίτερα έξυπνα..
Και καθώς μιλάμε για Δημόσιο, το έργο είναι 100% χρηματοδοτούμενο. Λεφτά
υπάρχουν.

Επίσης, φαίνετε ότι ο Δήμαρχος μάλλον συνεργάζεται με μετρ του είδους:
http://agriniovoice.gr/mazeuei-ta-asimazeuta-o-dimos-mesologgiou-me-to-site-kostous-308-000-euro/#