[Greeklug] [Members] Ιδού λαμπό παράδειγμα "χρηστής" διοίκησης... :-)

Kostis Mousafiris kvisitor στο gnugr.org
Πεμ 2 Μάϊος 2013 16:28:03 EEST

Πάντως, αυτοί στο Δήμο Μεσσσολογγίου συνεχίζουν να
αιτιολογούν/δικαιολογούν τα πεπραγμένα τους και,
με βάση τα όσα λένε, πρέπει να νομίζουν ότι η απάντησή τους
"ξεκαθαρίζει" το τοπίο...
(οι υπογραμμίσεις στο κείμενο που ακολουθεί είναι δικές μου)
Δεν ξέρω, αλλά συνεχίζουν να μη  με πείθουν καθόλου ...: