[Greeklug] [Members] Ιδού λαμπό παράδειγμα "χρηστής" διοίκησης... :-)

Stefanos Kouzof kouzof στο gmail.com
Τετ 1 Μάϊος 2013 14:15:39 EEST

Να ρίξω λίγο φως στα πράγματα:

1. Οι Δημόσιοι φορείς που βγάζουν προκυρήξεις για τέτοια site γνωρίζουν
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ πόσο κοστίζουν στην πραγματικότητα
2. Για να "φας" λεφτά στο Δημόσιο, πρέπει να πληρώσεις έναν ιδιώτη(πχ μέσω
της προκύρηξης), ο οποίος στη συνέχεια θα σου δώσει τα λεφτά της δημόσιας
επιχορήγησης "κάτω από το τραπέζι", ώστε να μη φαίνεσαι ΠΟΥΘΕΝΑ, και θα
κρατήσει και αυτός το "μερτικό" του
3. Αν κάνουμε μια κίνηση που να τους δείχνει το "φως το αληθινό", πιθανώς
θα πέσουμε πάνω σε καμιά προσυμφωνημένη δουλειά "φαγώματος" που θα
πληρώνεται ο τοπικός βουλευτής, ο κομματικός μηχανισμός, παρατρεχάμενοι κλπ
(Απλήρωτοι τόσους μήνες σε ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, έχεται αναρωτηθεί από που
συντηρούνται;)
4. Στη συνέχεια θα μας κατηγορήσει ο Δήμος ότι εμποδίζουμε την απορόφηση
κοινοτικών κονδυλίων και καθυστερούμε την ανάπτυξη

Δεν είναι 300.000 ευρώ για σελίδες στο Internet. Είναι 295.000 ευρώ "μαύρη"
χρηματοδότηση του κομματικού κράτους και των συνεργατών του, αυτών που
έχουν χρεωκοπήσει την Ελλάδα.

Στέφανος